Bezoek uit Halle ! - Reisverslag uit Trondheim, Noorwegen van Dennis Ducro - WaarBenJij.nu Bezoek uit Halle ! - Reisverslag uit Trondheim, Noorwegen van Dennis Ducro - WaarBenJij.nu

Bezoek uit Halle !

Door: Dennis

Blijf op de hoogte en volg Dennis

18 Augustus 2007 | Noorwegen, Trondheim

Deze week is Noorwegen eveneens onveilig gemaakt door los fabulos Frankies... De foto’s van hun bezoekje staan hieronder. Een feestje in Trondheim centrum en afterparty in één van de universiteitsgebouwen, al te gek :-). Volgende dag wat rustiger aan... een zwemmetje met een BBQ hier in de buurt. ‘s Avonds een mooie zonsondergang !

De ochtend nadien liet de batterij het afweten, dus in gang duwen werd de ochtengymnastiek. Gelukkig was de garage niet ver weg en zijn ze nu op weg naar de gletsjer en fjorden met een nieuw exemplaar. Oef :-)
Het examen noors ging vanmorgen trouwens vlotjes, dus dat wordt zo meteen gevierd !
De taalcursus is voorbij, binnenkort zal ik wat vakken bijeen moeten sprokkelen om een programma te maken. En dan eens een kijkje nemen in de lessen hé...want ze beginnen overmorgen al vermoed ik.

Enkele foto’s: http://picasaweb.google.nl/Nordickie/JensYannick

  • 18 Augustus 2007 - 20:16

    Vic En Elke:

    tja, het leven van een student kan toch hard zijn, he? Feesten en goede examens...een droomcombinatie, profiteer nog goed ginder, neefje!!

  • 19 Augustus 2007 - 10:59

    Kenji:

    Tss, tis ook weeral een beeld da op de belgen wordt geplakt, zo twee behaarde rare types... Tis te hope da gij da wa hed kunne compensere.

    Greetz en amuseer a ;-)

  • 27 Augustus 2007 - 11:03

    Marco:

    He dennis,
    ik kwam bij toeval op je weblog terecht en ken je dan ook verder niet! Ik ga vanaf augustus naar Trondheim en verblijf dan ook in Moholt :) Erg leuk dus om nu al wat verhalen te lezen over die plek! Ik vroeg me af tot wanneer jij in Trondheim blijft.
    Greetz Marco, marcovdo@hotmail.com

  • 31 Augustus 2007 - 11:07

    Jos:

    Hehe, een rendier in Noorwegen, had het me altijd anders voor gesteld ;-)

  • 03 September 2007 - 17:28

    Marina:

    Dag Dennis,
    Amaai het valt daar precies wel mee hé.
    Amuseer je en vergeet ons kleine Halle niet.
    Groetjes
    Marina Mick(zit nu in Tunesië) en Lenn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Noorwegen, Trondheim

Dennis

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 20254

Voorgaande reizen:

18 Juli 2007 - 20 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: