Eindelijk !!! - Reisverslag uit Trondheim, Noorwegen van Dennis Ducro - WaarBenJij.nu Eindelijk !!! - Reisverslag uit Trondheim, Noorwegen van Dennis Ducro - WaarBenJij.nu

Eindelijk !!!

Door: Dennis

Blijf op de hoogte en volg Dennis

06 Augustus 2007 | Noorwegen, Trondheim

Moooose! Om even niet te denken aan Nonstop, ging ik zaterdag wat trainen in de bossen van Strindmarka hier vlakbij. Ongeveer halverwege kwam ik plots een groot bruin beest tegen, eland genaamd. Magnifiek ! Heel rustig stond ze op een boompje te kauwen, enkele meters van het weggetje af. Na een korte inspectie werd ik veilig bevonden, dus ze bleef gewoon staan en ik kon naderen tot een meter of 3 – 4. Het was fanatastisch, echt een troostprijs voor het missen van nonstop :-).
Ze wandelde de berg op en na ongeveer 200meter (van 2-3 stappen nemen voor 1 elandstap), zag ik dat ze nog 2 kleintjes bijhad. Helaas was de papa niet thuis, maar die zal ik hopelijk nog wel eens zien! Met twintig minuten tweerichtings-gapen had ik het wel gezien en liep ik verder. Op de kaart op http://nordickie.blogspot.com/ kan je zien waar ik de elanden ben tegengekomen. (het groene stukje...)

  • 06 Augustus 2007 - 21:34

    Dick:

    pas maar op voor de papa's: kwaai manne als ze met klein joeng zitten en denk eraan: minstens 5 stappen voor 1 boze papaelandstap !

  • 10 Augustus 2007 - 15:00

    Le Grand:

    vetjeeees! Na lang omzwerven dan toch eindelijk uwe moose gestrikt, de Jens ga jaloes zen ( en den deze ook wel wa :) ). Dickie, have the time of your life ginder e maat! Aan de foto's te zien zal da wel geen probleem zijn: dickie leert zijn volk drinken :)
    greetz

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Noorwegen, Trondheim

Dennis

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 20250

Voorgaande reizen:

18 Juli 2007 - 20 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: