Een weekje verder... - Reisverslag uit Oppdal, Noorwegen van Dennis Ducro - WaarBenJij.nu Een weekje verder... - Reisverslag uit Oppdal, Noorwegen van Dennis Ducro - WaarBenJij.nu

Een weekje verder...

Door: Dennis

Blijf op de hoogte en volg Dennis

31 Juli 2007 | Noorwegen, Oppdal

Hei !

nog steeds alles in orde hier.
Het weekendje was heel gezellig en het groepsgevoel is weeral gesterkt. Vrijdag- en zaterdagavond was het kampvuren geblazen en overdag hebben we zaterdag een tocht gemaakt door de bergen van het skigebied Oppdal. Er lag nog wat sneeuw zelfs...

Foto's van de weekendtrip kan je vinden op http://picasaweb.google.com/Nordickie
(een slideshow is mss handig ipv steeds volgende te klikken)
Een filmpje van zondag staat hier (in slechte kwaliteit wel :( )

De taalcursus gaat goed vooruit en de feestjes blijven komen. Geen tijd om stil te zitten dus !

Veel groeten ginder & allemaal naar Nonstop komen !! ;-)

• 31 Juli 2007 - 23:44

Dick:

ik zal daar vrijdagavond eens controleren of Sam and his crew alles goed gedelegeerd hebben!?

• 01 Augustus 2007 - 04:44

Annelies:

OK, het is dus duidelijk dat ge u aan het amuseren zijt. Juist u foto's is bekeken, en de meeste zijn toch wel met bier in de hand :-)Mooie natuur daar ook wel amai. Moest ik er zijn, zou ik helemaal in mijn element zijn...

• 02 Augustus 2007 - 16:38

David:

Als da blikske leeg is moogde da gewoon wegzetten hoor Dennis. Zieter dik in orde uit, goei rotsen veel 6a'kes denkik.