Hier zijn we weer ! - Reisverslag uit Trondheim, Noorwegen van Dennis Ducro - WaarBenJij.nu Hier zijn we weer ! - Reisverslag uit Trondheim, Noorwegen van Dennis Ducro - WaarBenJij.nu

Hier zijn we weer !

Door: Dennis

Blijf op de hoogte en volg Dennis

13 Januari 2008 | Noorwegen, Trondheim

2008 belooft een knaljaar te worden, dat alvast aftrapt met een super semester in Trondheim. Het vorige semester was al fantastisch, en dit kan alleen maar beter worden! Geen administratieve rompslomp meer, alles is instapklaar voor avontuur vanaf dag 1...

Misschien nog even vertellen over het einde van 2007 in Noorwegen! Het waren matige weken in december, met examens en vooral veel afscheidsfeestjes van vrienden die na een half jaar huiswaarts moesten. Niets noemenswaardig om over te schrijven dus !
Daarbovenop werd mijn kotsleutel nog gestolen (uit onze keuken!), wat de nodige zorgen met zich meebracht. Alles verhuisd naar mijn kotgenoten, gezocht om te verhuizen, en weinig tijd om te studeren.

Afin, met een fris kopke aan dit jaar begonnen en naar de plaatselijke doe-het-zelf gereden. Er hangt nu een extra slot op de deur, zodat ik alles terug in mijn eigen kot kan laten staan.
De examenresultaten waren ook in orde met A,B,B&C voor de vier vakken. (F is gebuisd). Verder zijn mijn kotgenoten extreem goedgemutst deze dagen, de feeststemming is immer aanwezig.

Jammer genoeg staat mijn buitengerief op Magnus zijn kot en die is nog niet terug van vakantie. Ik kan jullie dus geen foto’s aanbieden nu... Dat zal snel goedgemaakt worden!
Gelukkig heb ik mijn klim- en dansschoenen om de dagen door te brengen.
Bij mijn aankomst drie dagen terug lag er geen sneeuw meer in de straten, al het ijs was weg. Maar de gebeden werden gehoord en er ligt opnieuw een wit tapijt, zodat de langlauflatten snel hun eerste waxbeurt zullen krijgen.

Het ijs was trouwens geweldig vannacht... de gezelligste straat in het centrum lag er spiegelglad bij en het was ontzettend druk dit eerste feestweekend. De dronken Noren smakten talrijk en met volle overtuiging tegen de grond, first class entertainment !
Twee moedige kerels probeerden zelfs te vechten, super om te zien :-). Veel spijt dat ik geen camera bij me had.

Tot binnenkort voor een interessantere update ;) !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Noorwegen, Trondheim

Dennis

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 20209

Voorgaande reizen:

18 Juli 2007 - 20 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: